Портфоліо.
ПІБ: Палярус
Альона Сергіївна.
Дата
народження: 6.04.1988рік
Місце роботи: Озерський
НВК
с.Озера
Світловодський
район
Кіровоградська
область
Освіта. Спеціальність за дипломом:
У 2005 році
закінчила Озерську ЗОШ І-ІІст. І нагороджена золотою медаллю
«За високі досягнення
у навчанні»;
2007 рік – закінчила Кременчуцьке педагогічне училище ім. А.С.
Макаренка за спеціальністю
«Початкове навчання» і здобула
кваліфікацію вчителя початкових класів
, керівника гуртка образотворчого мистецтва;
2009 рік - закінчила Глухівський Державний Педагогічний Університет ім.
О.Довженка і отримала повну вищу
освіту за спеціальністю
«
Педагогіка і методика середньої
освіти. Біологія. Практична психологія»
та здобула кваліфікацію вчитель біології , валеології
та основ екології . Практичний психолог у
закладах освіти.
Домашня
адреса: буд.33 . Кв 6. с. Озера Світловодський район Кіровоградська область
Телефон: 51419
Посада: вчитель
біології , хімії , природознавства, основ здоров’я.
Проблема з біології , над якою працює:
“Природоохоронна робота та
формування екологічної культури
у процесі навчання
та в позаурочний
час”
Проблема з хімії, над якою працює: “Інтегрована система навчання хімії у контексті компетентісного підходу”
Проблема
школи: “ Особистісно – орієнтований процес
в системі виховання
і навчання.» Які предмети
викладає: хімія – 7-11 класи, біологія – 7-11 клас, природознавство 5-6 клас, основи
здоров’я 8-9 клас,
Курс « Школа проти СНІДу» 10-11 клас.
Позакласна
робота з предмета:,проведення предметних тижнів, предметних
екскурсій, позакласні виховні
заходи з біології , хімії.
Самоосвіта:
“Вироблення екологічного стилю мислення і поведінки учнів засобами
інтерактивних технологій при вивченні хімії і біології”
Моє педагогічне кредо: “Тільки біологія може пробудити розум дитини. Даючи знання – не
відбирай здоров’я”.Провідна ідея моєї роботи: формування в
учнів емоційно-ціннісного ставлення до природи, до себе, до загальнолюдських
духовних цінностей.
Педагогічне есе.
Ми живемо
ХХІ ст. і сучасному суспільству необхідні особистості, здатні творчо мислити.
Не можна стати реалізовувати придбані знання, бути комунікативними, контактними
в будь-яких соціальних групах. Сьогодні суспільство потребує людей, які
самостійно можуть і вміють працювати над розвитком самого себе: свого
інтелекту, своєї культури. особистістю без цих якостей. Є певна закономірність: якщо хочеш, щоб
дитина була добрим, чесним, відповідальним - почни з себе. Якщо вчитель
заряджає своїм умінням спілкуватися, шанобливим ставленням до людей, своєю
любов'ю, успішністю, творчістю - до цього будуть прагнути і його учні.
Комментариев нет:
Отправить комментарий